teen wolf updates

 
♦ Tyler Hoechlin kommer inte vara en regular character i säsong 5. yes. we are all upset.
♦ Det finns en möjlighet att Daniel Sharman (Isaac) kommer tillbaka! yes. we're all happy.
♦ Säsong 5 kommer komma ut i juni, inga datum eller trailers / promos ut än. so we wait.
 
Så Tyler Hoechlin (Derek) kommer inter försvinna men inte heller vara en av huvudkarakärerna. Daniel Sharman kanske kommer tillbaka (omg best news I have heard yet) (the best could have been a spin off with Isaac & Jacksson in europe) eftersom att han inte längre är med i The Originals. Är typ ledsen för att jag inte är lika pumped för denna säsong. Får se om det ändras efter att promon släpps tho. Saknar deras första cast så mycket, serien har inte varit den samma sen. Dessutom byts den alldeles för ofta, så fort jag börjar gilla nya karaktärer så försvinner dem. Aja, hur känner ni alla? Pumped or not?

Kommentarer
Postat av: Josefine

När jag först fick veta att Tyler inte skulle vara med så tänkte jag bara "I'm done", meeen jag kommer nog se ändå ;P Seriöst, INTE ok att ta bort honom!! :'(

Svar: Nej blir så ledsen när the original cast bara krymper >:(
Josäfin

2015-03-12 @ 21:21:54
URL: http://nouw.com/josefineflinkfeldt
Postat av: Klara

OMG Isaac MÅSTE komma tillbaka! :D Men varför mindre Derek??? MER Derek åt folket!! (vad är det de inte förstår??) *fangirlen inom mig gråter av sorg*

Svar: JA ALLTSÅ MER DEREK OCH ISAAC BACK TYP NU
Josäfin

2015-03-13 @ 22:31:11
URL: http://childofautumn.blogg.se/
Postat av: Klara

OMG Isaac MÅSTE komma tillbaka! :D Men varför mindre Derek??? MER Derek åt folket!! (vad är det de inte förstår??) *fangirlen inom mig gråter av sorg*

2015-03-13 @ 22:31:12
URL: http://childofautumn.blogg.se/
Postat av: Klara

OMG Isaac MÅSTE komma tillbaka! :D Men varför mindre Derek??? MER Derek åt folket!! (vad är det de inte förstår??) *fangirlen inom mig gråter av sorg*

2015-03-13 @ 22:31:28
URL: http://childofautumn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0