throw your cameras in the air and wave them like you just don't care.

 
Amigo var sååå fin idag. Galet vad roligt han tyckte det var haha! Hoppade en liten linje och en sockerbits-oxer, det räckte för att få ponnyn att tagga till! Så fin galopp, gick att styra bara med sitsen och jag ba skrattade, "Titta mamma! Vad lätt det är att svänga!". Sen när det kom till hoppningen var han också så duktig. När vi la upp oxern till en ordentlig oxer kom han fel första två gångerna och det är så kul för han blir så arg!! Haha efter andra stoppet drog han själv iväg i galopp och jag ba "Mamma skynda att bygga upp hindret, jag kan inte stanna!" hahahaha! Han riktigt stampar och slänger med huvudet, så arg för att det inte gick haha! Sen jävlar vare fart, vilket också fick hästarna i hagen att sätta fart så Amigo ba drar en bock-serie? Hahaha våren är här nu! Dock vettefan vad jag ska göra med redigeringen på bilderna, är så mycket vår-skuggor i dem, mitt 70-300 tar ju dem bättre men rip. Aja, fin ponny har jag iallafall! Shoutout till Fanny för jag lånade hennes shabrak hehe.

Kommentarer
Postat av: Alice

Amigo passar ju jätte bra i ljusblått! Kul att han var så fin och duktig! :D

Svar: Åh tack! De är egentligen turkost, men kanske borde skaffa lite ljusblåa saker?? :D
Josäfin Andersson

2015-03-05 @ 20:55:25
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: linah

åh va fint:D!! älskar bilderna

Svar: ÅH TACK :D
Josäfin Andersson

2015-03-05 @ 22:17:26
URL: http://nouw.com/linahs
Postat av: my

Hahah dör vad underbar han är :D

Svar: haha ibland så!
Josäfin Andersson

2015-03-07 @ 08:40:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0