can't trust a liar, can't beat a cheater.

Saknar du någon just nu?

Kan hända, Evelina och Fredrik kanske.

Vem var den senaste du pussade?

Räknas min hund? #foreveralone

Vad gjorde du inatt?

Kollade på Devious Maids tills klockan var för mycket och klarade mig utan att klia ut ögonen med en gaffel!

Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?

Skulle börja äta dubbelt med mat och när de frågade varför skulle jag säga att jag äter för två nu, SUPRISE 

Hade du blivit glad om din kille friat till dig?

Njaa lite osäker på den fronten där va.

Klackskor eller sneakers?

Sneakers är sköna men gillar att se ut som lutande tornet i pisa och se ner på folk så ja klackskor

Kjol/klänning eller jeans?

Beror väl på. Kjol och klänning på sommar och bio och alltid men när jag inte pallar strumpbyxor blir svarta jeans prima.

 Äkta hårfärg?

Brungrå typ??

 

 

Nuvarande hårfärg?

Ska vara rött men är inte rött

Frisyr?

I woke up like this.

Skostorlek?

40

Civilstatus?

Dobby is a free elf.

Har du någonsin vart kär?

Nja har bättre saker för mig

Tror du på kärleken?

Kanske det kanske! Nej men det gör jag väl är ju för fan shipping queen number one

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?

Fire can not kill a dragon. 

Har du någonsin krossat någon annans hjärta?

Nej krossar bara fönster

Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?

Nej mina vänner är satan (puss)

Vild fest eller romantisk hemmakväll?

Vad sägs som en vild hemmakväll ft. mitt crew, pizza, nån film vi inte ser, ett glas vin eller en dunk och thea bakar något gott. 

Telefonkontakt eller face to face?

Face 2 Face, skriver hellre än telefon.

 

 

Har du någonsin gått på bio ensam?

Nej lyckas alltid få med mig någon. Var nära när ingen ville se x-men days of future past med mig med Sebastian räddade situationen.

Är du glad?

Just nu?? Det regnar?? VAD FAN TROR DU

Har du någonsin blivit jagad av polisen?

Hahaha, nej. Blivit jagad av vägverket?? ja.

Har du hund?

Två små hårbollar som skäller på allt

Tror du på spöken?

Yes Josäfin aka Ghost whisperer till er tjänst

Skulle du vilja väga mer?

Nja helst inte. 

Skulle du vilja dricka dig full nu?

Det finns alltid tillfälle för att bli full! (spoken like a true alcoholic)

Kan du låta bli att prata i fyra timmar?

Nja helst inte. Bara om jag kan äta under de fyra timmarna.

Kan du vara på en fest utan att dricka?

Ja såklart! Supa är kul men jag föredrar att dansa. Nej vänta va?


Kommentarer
Postat av: Boel

Härlig lista haha :D
Känner igen mig i många punkter...

Svar: :D:D
Josäfin

2015-05-30 @ 14:36:37
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: ronja

kul lista!

Svar: Tack :D
Josäfin

Postat av: Sabina

Kul lista :D Får man ta den? :D

Svar: Självklart!!
Josäfin

2015-06-03 @ 09:09:51
URL: http://sabinamannerhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0