wide awake, my mistake so predictable. you were fake, I was great nothing personal

-`' filips skiva igår '´-
 
Åhh kan det bli fredag eller?? Amsterdam jag välkomna dig med öppna armar och det bästa är att jag inte är i landet så ingen kan be mig jobba mer. Fick ju jobba hela dagen igår fast jag skulle vara ledig och imorgon hade jag sovmorgon men inte längre. Kommer bli utbränd. Har ju så mycket att förbereda. Har iallafall fixat de mesta tidsinställda inläggen (eftersom att jag inte vet hur mycket wifi vi kommer att ha). Filmade precis en vlog också som troligen kommer upp på fredag! Nu drar jag strax iväg till stallet, förhoppningsvis kommer jag hem med nya bilder också!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härliga bilder! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-05-06 @ 18:40:51
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Elin

Underbara bilder! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-05-06 @ 20:27:46
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0