blogg throwback

 
Saknar ibland bloggens guld-år där jag hade flera hundra besökare om dagen. Då förstod jag faktiskt inte, men när jag ser tillbaka så fan vad rolig jag var ibland. Även om inläggen hade kassa mobilbilder, dålig uppläggning och att texterna ser förskräckliga ut. Den är mycket seriösare nu men ibland undrar jag om den tappat sin charm? Innan var den mer en humor-blogg och nu är den en ren dagbok för mig där jag pumpar ut åsikter och lägger upp bilder. Uppskattar att kvalitén på bilder har förbättrats något enormt haha men saknar de där spontana roliga sakerna jag la upp. Oven exempelvis, saknar att verkligen redigera och spexa ihop sådanna bilder! Måste få tillbaka dem haha. Kommer ihop Ben&jerry's hypen också, var typ mitt kännetecken. Glass och att jag alltid stavade awesome fel för att mitt awsome ser mer estetiskt ut haha (still do that tho). Folk la upp bilder när de åt det och taggade mig i bilderna, "jossanamigo style". Så sjukt. Det var inte fredag utan ben&jerry's och vampire diaries. Älskar ben&jerry's fortfrande men var ett tag sedan jag åt dem. Tror det är för att jag fått massor / köpt fel som frysen är fylld med och jag gillar ju nästan bara de med choklad men tycker att det känns onödigt att köpa nya. Men iallafall, har kollat igenom lite arkiv och hittat lite blandat kul genom åren, bjuder på några roliga moments från Josäfins bloggliv! 
 
 
"gjorde en deal med Amigo att han skulle få en morot om han bärde min skolväska från bussen till stallet"
 
 
blogg-designerna såg ur ca såhär
 
när detta var våra standard outfits å vi tog massor av mys-bilder
 
 "Vår mentor tog den. "Tur att han inte är fotolärare" sa vi när vi såg den."
 
den gången jag var bröllopsfotograf till en av mammas vänner och utnämnde mig till den viktigaste
gästen eftersom att de faktiskt tagit sin tid att skriva min bordsplacerings-lapp helt själva hahahah
 
saknar dock inte alla dessa bilder som lades upp och redigerades sönder varje helg hahaha
 
"sam får alltid sluta tidigare och har mindre lektioner än vi estetare. trodde estet skulle va chill men vi
har blivit lurade på livet." drev alltid med min egen linje för att andra inte skulle kunna göra det haha
 
och på den tiden lades alla mobilbilder upp via instagram för det var bara så man kunde lägga filter på dem hahaha.
 
 och ja det där om att leva på ben&jerry's... när dessa lades upp visste man att det var fredag!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vet inte om jag känner mig som en äkta bloggläsare eller en stalker som minns alla bilder haha

Svar: Hahaha härligt att höra!! :D
Josäfin

2015-11-07 @ 19:17:00
URL: http://oliviaamira.blogg.se
Postat av: Clara

Hur länge har jag följt din blogg egentligen? Tror faktiskt att din blogg är den blogg jag följt längst av alla, men också att jag nog aldrig har haft någon form av "uppehåll" från din blogg heller. I'm weird...

B&J FRIDAYS! Tack vare att du skrev om B&J så ofta så började jag hypa det och ville ha det typ jämt?! Haha, those days..

Svar: ÅHHH vad roligt att höra!!
Josäfin

2015-11-07 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0