every single night pray the sun'll rise, every single time make a compromise.

 
Ursh så galet sjuk jag blev! Vart kommer allt detta snor ifrån?? Helt slut i kroppen och inte taggad på att jobba imorgon. Har smällt på elementet och hinkar i mig varmt vatten. Blää. Varit i stallet har jag iallafall, hade planerat att leka på banan men var för slut i kroppen. Hoppade upp barbacka och skrittade istället. Amigo var jättelugn och duktig och skrittade piggt på med sänkt huvud, duuuktig! Var lite feg med att rida utan sadeln först eftersom att han varit så på tårna och dessutom så var det precis innan hans lunch (tror han har en inställd mat och sovklocka som ringer typ en halvtimme innan matdags och gör honom till ett monster?!)  men det gick ju prima! Vet att han uppskattar att slippa sadeln ibland. Annars planerar jag typ att sova, ca nu. Har slut på serier (aka pallar inte supernatural & flash just nu men kollade ikapp fyra avsnitt av arrow men tröttnade) så har startat Supergirl. Sett halva första avsnittet, kan bli intressant. Hur som, godnatt och hoppas för en piggare och mindre snorig Josäfin imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch och fy! Hoppas du kryar på dig snart!

Svar: tack! Hoppas jag också haha
Josäfin

2015-11-16 @ 10:04:07
URL: http://lozt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0