favoriter a la england

 
Innan klubben:
Elin: Sen kör man redbull voka hela kvällen! 
Jag: I'm with you on that!
Elin: Frågar de 'singel or double' svarar man alltid dubbel!
Anna: Nej är han snygg tänker jag svara "ja jag är singel!!" 
 
Anna tappar puder nära kassan så att det blir puder överallt:
Anna (jättehögt): Let's walk away like nothing happened!!
Jag: Anna, fel språk. De förstår vad du säger!!
 
Inne på victorias secret och letar efter trosor:
Ronja: Ja, och Elin kollar på munhygien!
Elin: Vafan snackar du om?
Ronja: Ja det är ju bara tandtråd som du håller i!
 
På tåget, Frida får nästan Ronjas armbåge i ansiktet:
Frida: Men Ronja!! Akta mitt ansikte!!
Ronja: Hah! Det är väl inte så mycket att akta!
 
Anna köper läpp-penna för ett pund på primark:
Anna: Alltså kolla på den här den var ju värdelös!
Ronja: Skulle inte du ge den där till din syster?
Anna: Ahhhh Jag gillar hur du tänker!
Anna: Jag ska säga att den var jättedyr.
 
Ronja slår Frida med en chips-påse:
Frida: Jag bara härmade hur Ronja skrattade och så slog hon mig jättehårt i ansiktet!
Ronja: Ja, med en chips-påse!! Hur ont kan det göra!
Frida: Faktiskt jätteont!! De är mycket hårdare än vad de ser ut!
Jag: Ah, Frida jag tror jag börjar se en blåtira!
Anna: Ja du ser lite blind ut!
Ronja: Men ge er!
Frida: Du är för våldsam, du måste sluta!!
Jag: Ja du knuffade ju nästan omkull Anna på tåget också!
Ronja: Okej, hädan efter ska jag bara slåss med ord. 
 
Sitter och äter tacos när en av Elins spanska vänner kommer in:
Han: Heeeeej.... *går snabbt*
Elin: Alltså han är inte så bra på engelska
Ronja: Eller så tyckte han att vi var för snygga
Jag: Eller så tänkte han på bilden i Elins rum och ba SHIT VAD DEN VAR PHOTOSHOPPAD
 
Klagar på att Ronja alltid saknar Antonio:
Elin: Men nu får du ge dig!!
Ronja: Äh när jag är med Antonio säger jag alltid att jag saknar Elin.
Elin: Aldrig nöjd, riktigt svin!
Frida: Fast det obehagligaste var när hon skulle spoona med mig och jag fick knuffa bort henne!
Frida: Fick säga att hon var alldeles för våldsam för mig.
Frida: Då sa hon "men antonio tycker aldrig att jag är våldsam"
 
Anna och Ronja bråkar:
Anna: Men Ronja, när du flyttar kommer din hyresvärd komma till dig och säga "tyvärr, men vi tillåter inga djur här!" 
Ronja: Ah men du kan ju sminka dig hur mycket du vill, vissa saker går faktiskt inte att rädda!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0