i can't find you in the body sleeping next to me

 
Gissa hur glad jag blev när jag vaknade och såg snö på marken och sol på himmlen?? JÄTTEGLAD. Så jag åkte upp till stallet med min kamera och hade skyhöga förväntningar på dagens fotografier. Det var snö, banan var nysladdad och solen var framme - perfekt!! Ehrm jo, förutom att hästen fick en decimeter höga snöstyltor när vi gick från banan till stallet. Var på riktigt omöjligt. Så idag spenderade jag 20 minuter med att få in hästarna från hagen och 5 minuter med att faktiskt motionera hästen, knappt. Faan vad trist, kolla första bilden liksom?? Fatta om banan inte varit moddig snö utan kall snö och Amigo varit på riktigt bus-humör?? Hade varit drömmen. Aja, hoppas att det smälter bort snarast, fryser det på nu kommer det ändå bara bli is av skiten. Årets största besvikelse alltså haha! Efter min Urban Outfitter kamera då haha.

Kommentarer
Postat av: my

Åh va tråkigt!! Längtar till snön, men helst inte föränn snösulorna är på..

Svar: SAME!
Josäfin

2015-11-30 @ 20:46:15
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Jättefina bilder :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-11-30 @ 22:22:39
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0