it was a big big world, but we thought we were bigger.

 
Åh sådan seg dag, men sånna behöver man också. Tänkte chilla och packa upp väskan, måla naglarna och slå in julklappar men än så länge är det bara naglarna som fått ny färg. Känner mig lite halvsjuk men är antagligen för att kroppen börjat slappna av efter att ha varit igång hela veckan i england och var drygt med tandläkaren imorse istället för att få sova ut. Var ute och släppte Amigo på banan i eftermiddags iallafall, så fint med solen påväg ner och Amigo var pigg och glad - film finns på instagram! Så han var nöjd, mamma har ridit ut på honom medan jag varit borta och han har varit en blandning mellan satan och helt okej har jag fått höra haha, så väntar tills jag får sällskap innan jag ger mig ut. Sitter just nu och lyssnar på Movits! nya skiva (dansa i regn är ju guld) och funderar på att poppa popcorn innan jag slår mig ner med förra veckans scream queens och heroes reborn. Hmm tåls att tänka på. Eller äh. Blir nog popcorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0