i know i've only felt religion when i've lied with you.

 

1. Beroende av?

Serier, godis, kakor, god mat, allt man kan äta, utom grönsaker, okej ska sluta nu haha

 

2. Vad får du oftast komplimanger för?

Min hårfärg tror jag! Får det rätt så ofta, annars att jag är duktigt på att fotografera och redigera videos.

 

3. Dina planer under 2016?

Massor av roliga resor, fixa riktigt jobb som jag trivs med och eventuellt att flytta hemmifrån. 

 

4. Vad är det konstigaste du ätit?

Oj, ingen aning faktiskt! Sniglar kanske?? Äter det mesta men inget sådär jätteovanligt kan jag komma på just nu!

 

5. Hur ser dina morgonrutiner ut?

Beror väldigt mycket på dag, börjar jag jobba tidigt ligger jag i sängen en halvtimme och kollar sociala medier innan jag går upp, klär på mig, sminkar mig och går till bussen. Jobbar jag sent brukar jag gå upp tidigt för att äta en god frukost och se på serier och är jag ledig ligger jag gärna hela förmiddagen i sängen med frukost-lunch och ser på serier tillsammans med hundarna. 

 

6. Serier du följer just nu?

Just nu har bara Teen Wolf & New Girl äntligen börjat men har ju snart dragit igenom två säsonger av one tree hill medan jag väntar på att resten ska starta!

 

7. 5 saker du vill göra i framtiden?

Göra världen lite bättre. På en mindre djup front så vill jag flytta hemmifrån, se hela världen, göra roliga saker med mina kompisar och leva livet till fullo!

 

8. Har du någonsin brutit mot lagen?

Nja, räknas den gången min vän flyttade på vägskyltar och vi blev jagade av vägverket?? Annars har vi väl gjort saker man inte får men som inte bryter lagen (tror jag?? haha). Typ som att smuggla in små spritflaskor på konserter och uteklubbar.

 

9. Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

Mitt andra jobb som vill ge mig typ tre jobbdagar på en månad, yeeey så glad. not. 

 

10. Vilka är dina närmsta vänner?

Har väldigt många vänner men de närmaste är väl mina tjejer; Elin, Ronja, Frida, Sara & Thea! Samt nötterna från morgongåva. Tror att dem är mina närmaste, men kanske är för att vi ses jämt haha! De är väl dem jag berättar mest för och känner bäst. Har dock flera andra som står mig väldigt nära men som jag inte träffar lika ofta men mår så bra av att umgås med! Har nog ingen jättenära vän som vet precis allt om mig utan har ett större gäng som vet det mesta och som jag trivs att ha omkring mig! Puss på er för att ni finns! 

 


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad roligt med blogglista :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-07 @ 12:29:36
URL: http://matildays.se
Postat av: ISABELLA

Vilken härlig lista!! :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2016-01-07 @ 14:40:04
URL: http://isabella.vione.se
Postat av: Fanny

One tree hill<33

Svar: Så bra ju?!
Josäfin

2016-01-07 @ 19:45:57
URL: http://stoponnysarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0