nando's peri-peri sauce

 
Present-tips för den som har någon som älskar stark mat! (eller om du själv älskar stark mat heh). Nandos är en resturang-kedja som fokuserar på stark mat och kyckling och vi hamnar alltid där varje gång vi varit i England. Det är som fancy-snabbmat - du väljer vilken starkhet/krydda du vill ha på maten, beställer och betalar i kassan och sedan sätter du dig och de kommer ut med maten, plus fri påfyllning av läsk och deras olika såser! Det finns allt ifrån mild till smaksatt (antingen lime eller mango) till medium, stark, extra stark osv. Jag brukar ta lime eller medium och jag som älskar stark mat tycker medium var typ starkt haha! Iallafall så kan man köpa såserna antingen till att grilla på kyckling eller att ha som dipp så jag köpte tre stycken till min pappa i farsdag present eftersom att han som jag älskar stark mat! Och kanske lite för att jag vill äta nandos-smakande mat hemma hehe. Iallafall, superbra present eller julklapp för de som gillar starkmat om ni har vägarna förbi ett nandos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0