nu flyger vi igen!

 
Då var det dags att flyga igen! Åhh så taggad jag är; träffa Elin, shoppa, festa och bara mysa och fotografera massor! Har massor av roligt planerat bland annat bonfire-night, utgång i london och shopping i massor! Äta massor av god mat är jag också taggad på, med tanke på att jag levde på samarin-vatten under New York. Känner mest ba NANDOS HERE WE COME! Har gjort en massa tidsinställda inlägg med gamla bilder, ett nytt "typical hästmänniskor" inlägg och serie-tips så bloggen ska nog hållas sig. Förhoppningsvis kanske jag kan uppdatera lite från England men annars följer ni allt som händer via min instagram, twitter och snapchat - @ jossanamigo. Nu sticker vi strax iväg, ha det så trevligt så ses vi när vi ses mina cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Åhh vilken fin bild på er :D

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-11-04 @ 11:34:30
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0