summer part two

 
- Invigde mitt nya zoom-objektiv med att fota Elin på terrängbanan tillsammans med systrarna Throin
- Firade PRIDE i stockholm och hade den mest magiska helgen men mys i solen och spontan utgång i stockholm!
- Tvingade Sara att skaffa blogg och fotograferade hennes outfits en massa
- Alex var ute och fotade massor av nya bilder när vi red på ängen
- Monster-Augusti med dubbelfester varje helg var igång och vi firade bland annat Caspian & Erikas födelsedagar.
- Hade sedan ett superise-party för en överraskad Martin helgen efter med utgång och glitter!
- Dagen efter firade vi Thea och hade en urmysig sommarfest - även om de flesta av Martins vänner var för bakis för att dyka upp heh. 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej kan inte du och dina vänner flytta så ni blir grannar med mig och fota mig varje gång jag rider? Bra tack super.

Vill också ha kompisar som fotar mig och ha sånna awesome vänner du verkar ha! #seriekvällarvarjekväll

Svar: Haha åh låter inte helt fel!! :D Vad gullig du är!
Josäfin

2015-11-07 @ 11:05:06
URL: http://lozt.se/
Postat av: Vanessa andersson

åh, underbara sommar <3

Svar: Saknar redan!
Josäfin

2015-11-08 @ 09:39:56
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0