we weren't in love, we were too young. we throw our words around as if they were not gold.

 1. En serie som aldrig borde ha lagts ner?
Alltså finns många... MEN KOMMER ALDRIG NÅGONSIN KOMMA ÖVER ATT DE LA NER 10 THINGS I HATE ABOUT YOU MED EN CLIFFHANGER. Annars: AHHH IN THE FLESH FKN SÅ ARG JAG BLEV DEN FÖRTJÄNADE GUD OCH NI FÖRSTÖRDE DET okej kom på en till jag aldrig kommer komma över hahahahah men Carrie Diaries, 


2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?
Shameless borde flera titta på! Samt Please Like Me, så underskattade serier!!

 

3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen? 
Scream Queen är den enda nya serien jag ser just nu som började i höst! Eller nej, började se Supergirl i början av veckan också, men än så länge uppskattar jag Scream Queen mer, behövde inte en till "MY NAME IS ... AND THIS IS MY STORY" DC serie haha! Skämt åsido så gillar jag båda men var mer ute efter en Scream Queens kind of serie.

 

4. Din favoritserie någonsin? 
Alltså så svår fråga!! Tror Gossip Girl och Buffy ligger i topp - för de är avslutade och kan inte fuckas up haha. Men Teen Wolf och Shameless kommer alltid ligga nära hjärtat. Och Supernatural men hatade förra säsongen och har typ gett upp på denna. Kanske ser någon dag när man är sjuk och måste döda tid. 

 

5. En serie som du hatar?
Revenge!! Haha nejdå, hatar ingen serie men den serien gör mig så frustrerad, har två gånger fått tvinga migsjälv till att sluta titta. 

 

6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?

Shameless säsong 4 episod 8?! Kan ha sett detta avsnitt kanske hundra gånger, vem vet är inte så bra på att räkna.

 

7. Minst favoritavsnitt av favoritserie?

Ca 90% av shameless säsong 5? Säsong 6 better make this right.


8. En serie som alla borde titta på? 
Please Like me för den är så fin, bra, verklig och underbar.

 

9. Bästa scenen någonsin?

Alltså kan vi bara säga att Scream Queens killed it med DENNA scen!!!

 

10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska? 
IN THE FLESH! Är inget fan av zombie-serier men denna var ju guld guld guld!! Även Game of Thrones, brukar inte gilla den typ av serier men är total-fast i denna.

 

11. En serie som gjorde dig besviken? 
Alltså supernatural har ju dippat så att jag vill gråta. My babies, u deserve so much better!! Same for shameless säsong 5


12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger?

Shameless 4x08. hehe. 

 

13. Favoritserie från barndomen? 
Heroes!! Så sjukt glad för heroes reborn, första serien jag kärade ner mig i!

 

14. Manlig favoritkaraktär? 
Felix Dawkins från Orphan Black, Spike från Buffy & Carl Gallagher från Shameless.

 

15. Kvinnlig favoritkaraktär? 
Lydia Martin! Queen of fucking everything. Från teen Wolf alltså. Samt Lauren Cooper från Faking it, Felicity Smoke från Arrow & Claire Bennet från Heroes.

 

 

16. Guilty pleasure serier? 
Glee kanske haha. Eller QaF.

 

17. Favorit miniserie? 
Ser inte så många, Agent Carter kanske? Eller Heroes Reborn.

 

18. Favoritserie som började tidigare än 2000? 
Buffy the Vampire Slayer!!! Helt klart, så klar favorit.

 

19. Bästa cast? 
Alltså måste vara partisk och säga Teen Wolf, babys!! Sen Supernatural. 

 

20. Favoritkyss? 

Insert gif:

21. Favoritpar? 
Ian x Mickey är ju mitt OTP forever så om manusförfattarna fuckar upp kommer jag få panik. Mitt enda ship som går bra är typ Oliver & Felicity

 

22. Favoritserieavslutning? 
Alltså Gossip Girl måste jag säga fick ett väldigt bra slut. My Mad Fat Diary också!

 

23. Mest irriterande karaktär? 

Alltså Sookie från True Blood och Elena från Vampire Diaries. Ahh fy. Dan i Gossip Girl också, y r u here Dan?

 

24. Bästa citat?
Oj, svåraste frågan någonsin ju! Kommer ihåg att jag älskade "I love you" "No you don't. But thanks for saying it" från Buffy förut men nu... Shanes "Yes I'm a homo. A homosapien! What species are you?"


25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)? 
Entourage, har lovat Frida men kom bara 3 avsnitt. Men någon gång!

 

26. Största OMG-ögonblick? 
Första som kommer upp nu är Hemlock Grove slutet. Värsta jag sett. Så arg, hatar serien nu typ. What a waste of time. Haha nej men hade nog varit red wedding om jag inte fått det spoilat på tumblr medan jag kollade ikapp.

 

27. Bästa pilotavsnitt? 
Alltså Orphan Black har haft mig super-hooked sedan avsnitt ett!

 

29. Pågående tv-besatthet? 
How To Get Away With Murderer!! 

 

30. Sorgligaste karaktärs död?

HOWARDS MAMMA HAHAHHHA nej men okej kom faktiskt inte på någon på rak arm men blev typ ledsen när hon dog i big bang theory fast hon aldrig ens varit i bild haha.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha älskar scenen från screm Queen som du valde!!

Svar: DEN ÄR GRYYYM HAH
Josäfin

2015-11-21 @ 15:59:08
URL: http://stoponnysarna.blogg.se
Postat av: Olivia

Sorgligaste karaktärs död måste väl ändå ha varit Finn i Glee?? Asffbvsn åhhh det avsnittet <///3

Svar: ÅHHH TÄNKTE INTE PÅ DET! Det är sant, grinade typ hela avsnittet samt när jag fick höra det i verkligheten innan D:D:D:
Josäfin

2015-11-21 @ 19:23:21
URL: http://oliviaamira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0