well my heart is golden, my hands are cold

 

Din favoritkaraktär ur en serie? Stiles från teen wolf, Chuck från Gossip Girl och Nathan från Misfits.

 

Vilket språk skulle du vilja lära dig? Är så sjukt dålig på språk men önskar väl att mina spanska kunskaper var mycket bättre eftersom att vi ändå är där rätt så ofta. Annars vet jag faktiskt inte, tycker man klarar sig rätt bra på engelska. 

 

Var har du praktiserat?  Har inte haft särskilt mycket praktik, i 8:an hade jag praktik på en tidning i Enköping men det var ca så tråkigt att man sov hela dagrna. Lärde mig en del i photoshop som jag fick leka med någon dag men annars var det väldigt mycket "nu på morgonen brukar vi dricka kaffe och kolla mejlen. Sen kollar vi facebook" och man ba mmmm varför måste jag vara här så tidigt då?

 

Vad tycker du om din blogg? Väldigt nöjd med den just nu faktiskt, bra uppdelning av inlägg och inte bara "idag var vi i skolan och.." inlägg.

 

Vilket är ditt lyckonummer? Nummer 10 och nummer tre, men har ingen aning om varför.

 

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt? Finns säkert många men inget jag kommer på bara sådär. 

 

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha? Inom äldrevården eller sjukhus, tycker att det är jobbigt att vara så nära människor. Dessutom hatar jag sjukhus. Sedan skulle jag nog aldrig kunna bli något inom fysik eller kemi för är på riktigt sämst på sånt.

 

Hur gammal är du om 5 år? 25, shit pommes. #ålderskris #vadgörjagmedmittliv

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på, är det något allvarligt man vill prata om föredrar jag face to face eller ringa, känns så opersonligt att ta via sms eller messenger. Annars föredrar jag att skriva, går fort och personen svarar när den kan - smidigt!

 

Är du för ung för att äga vinylskivor? Verkligen inte, tycker att de är skitsnygga! 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Kul att läsa!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-11-23 @ 20:38:17
URL: http://nouw.com/oliviaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0