why you should watch please like me

 
- Sköna karaktärer, man känner sig som en i gänget. Mitt favorit avsnitt är typ där de hela episoden stänger in Tom i hans rum.
- Blir bara bättre och bättre för varje säsong, säsong tre är magisk!!
- Romantiserar inte ångest och depression!!! 
- Ännu bättre, visar ångest och deprission som det faktiskt är!
- LGBTQ+ karaktärer, typ hundra
- Starka kvinnliga karaktärer! De tar ingen skit!!
- Humorn är så episkt skön och verklig, jag kan knappt hålla mig för skratt ibland!
- Udda karaktärer, ingen är en typisk stereotyp utan alla känns verklighets-baserade
- Aldrig har en så lättsam och rolig serie tagit upp så många viktiga saker!
- Kan jag få göra en punkt till om hur man önskar att man vore en i gänget?? Klart jag får, det är ju min lista. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0