you're ripped at every edge but you're a masterpiece.

Kolla gulligaste presenten jag fick från Carina & Jaana?? Te & två fina koppar från Indiska! Blev så överraskad när mamma kom hem med ett paket som de lämnat till henne. Var ett litet tack för när jag var där och fotade för ett tag sen, ni hittar de bilderna HÄR HÄR & HÄR! Iallafall så är jag fortfarande sjuk, lite piggare men kroppen gör ont. Men har varit produktiv idag iallafall, har städad ut hela rummen! Shit vad jag kastat saker och ställt ut kartonger i garaget. Alla mina "flytta hemmifrån saker" som jag fått i typ studentpresent (haha) och födelsedagspresent har jag äntligen fått ut från den halvan av mitt rum som jag ställt att på hög i. Mitt rum är dubbelt så stort nu haha. Får se om jag pallar med att rensa garderoben också, kanske börjar och tar resten imorgon när det är ljust. Aja vi får se! Ska äta glass och se serier hela kvällen ikväll, belöning för dagens hårda arbete haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

fint!

Svar: tack :D
Josäfin

2015-11-26 @ 15:07:54
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0