f.r.i.e.n.d.s

 
Fun fact, visste ni att jag aldrig sett vänner?? Självklart har jag sett spridda avsnitt när de gått på TV men jag har aldrig följt serien! Så för någon månad sen så började jag, från säsong ett! har försökt tidigare men har aldrig lyckats ta mig egenom första avsnittet, så stelt ju. Men nu är jag i full gång! Är i mitten på säsong 7 så har lite mer än tre säsonger kvar. Gillar alla karaktärer (utom Ross egentligen, hatar honom inte med han är en typical "men jag är en bra kille" så får ändå lite shivers, vill gilla honom) och intro, avsnittens namn osv är ju ikoniska. Så bra serie alltså, fattar verkligen hypen över den. Den är ju ett mästerverk; lättsam, rolig, charmig och påminner så mycket om mitt egna kompis-gäng (förutom att inga gift sig på fyllan än dvs) (eller oh wait, forget what I said Elin did that). Känner bara, ska ni starta upp en remake - give us a call! 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Har heller inte sett det :)

Svar: Du borde, så bra!
Josäfin

2015-10-05 @ 12:15:59
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: Elin Ringqvist

Jag kollar också på friends för första gången just nu och är också i mitten av säsong 7 haha???

Svar: HAHA NEJ OFTA?? vilket sammanträffande!
Josäfin

2015-10-05 @ 20:25:13
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: Josefine Pehrson

Asså fan va efter du är!! Men man blir ju stolt. Fan underbaraste serien som finns typ <333

Svar: HAHA I KNOW? so true tho!
Josäfin

2015-10-06 @ 20:45:05
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0