i find myself alone when each day is through. yes, i'll admit that I'm a fool for you

 
Lite bilder ifrån igår när jag var uppe hos Amigo, följer ni mig på instagram finns film på hans ståhej haha! Har annars mått mycket bättre båda idag och igår och är nästan uppe på hundra igen. Får fortfarande lite ont i magen när jag äter och är inte sugen på att äta något speciellt än men det här ska nog allt gå. Har jobbat idag och det är faktiskt enda dagen jag jobbar den här veckan - har glömt bort hur skönt det är att bara slappa. Ser fram emot spökvandring i Stockholm med vänner imorgon och sedan halloween fest på lördag, sen är det ju bara en vecka kvar till vi drar iväg till England! Så ikväll ska jag bara ta det lugn, se serier och mysa. Kanske tar och spelar in en vlog också, är ju halloween vecka och jag har inget att lägga upp! Så kanske blir en vlog med spökhistorier, har ju en del. På tal om det, vill ni ha en frågestund-med-amigo-vlog så måste ni ställa frågor HÄÄR så att jag har något att jobba med! Sitter också och pillar med massor av inlägg som ska tidsinställas igen över England så har ni något inlägg ni önskar är jag väldigt öppen för förslag och tips! 

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder:D

Svar: tack :D
Josäfin

2015-10-28 @ 18:15:10
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: Jeanette

Låter som en bra plan, att se serier och mysa :)

2015-10-28 @ 22:18:52
URL: http://nouw.com/jeanettekKoplik

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0