my hero she's the last real dreamer i know and i can tell you all about her;

 
Åhh vilken dag, vill bara gå och lägga mig. Den började bra egentligen men sen hade vi kunder som kom in och skulle ha färg till sitt hus tre minuter innan vi stängde och tio minuter efter vi stängde så hade de fortfarande inte bestämt vilken kulör de skulle ha. Kom alltså ifrån jobbet en halvtimme senare. Sen till stallet och ut och gå med Amigo, var först jättemysigt men sedan flög han i luften och blev rabiat för att han inte fick äta gräset i diket. Önskar jag bara gått i paddocken som vanligt haha. Nej och sen så var jag så taggad på ledig dag imorgon - men hey! jag måste in och jobba!! Vädret var ju fint iallafall haha. Riktiga i-landsproblem egentligen men är så trött. Vill bara äta tacos, se några serie-avsnitt och sen sova. Förstår inte hur jag kan vara så trött, somnade omänskligt tidigt för att vara en lördag igår, tragiskt ju. Aja, hoppas ni alla haft bättre söndagar - ska få min bättre med att ta min chips-påse jag inte öppnade igår och gör mig lite dipp. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fin han är!

Svar: tack!
Josäfin

2015-10-04 @ 18:06:55
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Tuva Björnwall

Men vad fin han är! :)

Svar: TACK :DD
Josäfin

2015-10-04 @ 20:13:48
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Jasmine Lundgren

Haha av någon anledning så har jag alltid trott att Amigo är ett sto x') Men han är riktigt fin iaf!

Svar: Haha kanske är för att han alltid har rosa saker ;)
Josäfin

2015-10-05 @ 15:22:14
URL: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0