seasons change with the break of a lifetime.

 
Första bilderna ifrån när jag var och fotade Carina & Jana idag! Har tagit massor av bilder men älskar ju att leka med kvälls-solen så blev dem som blev uppfixade först hehe. I övrigt har jag ju jobbat, vilket var spännande och fyllt med bland annat strömavbrott. Efter att ha kollat runt lite såg vi att det troligen skulle pågå till klockan tre när vi stängde och det slutade med att vi stängde klockan ett. Så surt, den som körde sönder kabeln eller vad som nu hände är skyldig mig lön för fyra OB timmar! Så ikväll blir det lugnt, har ätit sallad och redigerat bilder. Kommer nog över några kompisar och hänger en stund också, sedan är det upp och jobba igen imorgon. Förhoppningsvis utan strömavbrott då haha. 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★

Vilka härliga bilder :). Så levande :).

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-10-17 @ 22:39:44
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Så fina.
Skulle älska om du ville komma och fota mig och LM när snön kommit?! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
(jag betalar självklart!!)

Svar: Ja men det borde vi verkligen kunna ordna! :D Vore superroligt!
Josäfin

2015-10-18 @ 13:44:54
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0