stockholm horse-show!

 
Ska ni gå på Stockholm horse show iår?? Jag har ju missat det pga jobb men nu iår måste jag gå! Går ju sällan på själva showen utan den är ju Mässan som lockar haha.. Är ute efter nya ridbyxor - är ett måste! Gärna ett par kostymgrå, har varit sugen på det ett tag nu! Sen kanske det följer med något annat roligt som jag fyndar - är ju så det brukar vara. Halva min häst-garderob kommer ju från olika mässor: ghs, sihs, falsterbo, strömsholm osv. Men lite nya ridkläder till mig skulle vara kul att fynda! Kanske något nytt från eskadron om man skulle hitta (och plånboken tillåta efter alla resor..). Ni vet ju hur jag är, never forget när jag fem minuter innan vi skulle åka hem fick en mental breakdown och köpte ett knallrosa kingslandtäcke?? Eller när mamma sa att jag inte skulle köpa ett randigt eskadron-shabrak så jag och Matilda smög och gjorde det medan hon kollade på täcken, ba superise!! Men prio ett är ridbyxor iallafall, har ett par från Börjes jag alltid brukar köpa för att de är så sköna! Har dock bara hittat dem på mässorna sååå dags att pallra sig dit för nya!

Kommentarer
Postat av: Joanna

I Kalmar hade dom en lite mini verison av horseshow haha :) Skulle inte kunna komma till Stockholm eller Göteborg själv för det är för långt. Missade dock den i Kalmar, då jag glömde bort den....

2015-10-04 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0