you like to think you broke the mold but now i'm sure; you'll crack just like the rest when i break your fucking jaw

 
Vad dricker du helst?
- En god drink eller ett iskallt glas vatten! 

Favoritmotto?

-  "I'm not eating any other ice cream than Ben&Jeryy's, it's like drinking cheap wine" & "Man är inte alkoholist om man är många, då är det en fest!" är ju mina egna motton då men får jag ta vilket motto som helst så "be unforgettable" eller "if you stand for nothing you will fall for anything".

Var ser du dig själv om tre år?

- Forhoppningsvis i en superfin egen lägenhet någonstans i Sverige, är inte så petig sålänge det är en större stad.

Söndagshäng?
- Chips och Dipp med en bra serie. Eller chips och dipp med vänner men då försöker dom alltid ta mina chips och dipp.

Vad vill du jobba med i framtiden?

- Bloggar, Youtube och andra sociala medier samt författare!

Hur går tankarna när du ska välja outfit?

- Ska jag ut på krogen vet jag antingen precis vad jag ska ha eller så provar jag allt och slänger i en hög innan jag ber min syster låna mig något snyggt haha. Ska jag iväg i övrigt så brukar det bli jeans eller något annat acceptabelt. Är jag bara hemma tar jag första bästa klädesplagg på golvet. 


Vad skulle du ta på dig på en date, en fredagskväll?
- De första jag hittade på golvet för det enda jag dejtar är mina serier och snacks. 

Vilket ämne pratar du helst om med vännerna?
- Skit. Älskar att snacka skit. Inte som att snacka illa om personer utan mer skit som i skvaller eller åsikter eller om vad någon skrev eller sa eller bloggade om osv. Vi är ju hästtjejer de flesta så brukar bli mycket sånt haha. Lite sådär guiltyplesure. 

Var drömmer du om att bo i framtiden? 
- Stockholm eller Göteborg vore inte fel som realistiska bostäder. Annars typ england eller usa.

Ett måste i höst? 

- Skräckfilmer och massor med tacomys.

Vad gör du helst en lördagskväll?

- Hemmafest eller ev krogen. Älskar att festa! 

Om du får bestämma, klackar eller sneakers?

- Älskar klackar men blir oftast sneakers till vardags.
 
Vilka skor drömmer du om just nu?
- Alla skor jag älskar är inte till för personer på två meter haha

Om du fick välja, vilken känd kvinna skulle du helst ta en fika med?

- Oj vilken fråga! Finns så många ju. Hollan Roden är ju bae så henne kanske!
 

Kommentarer
Postat av: MartinaOlsson

sv; tack! det är faktiskt en läppenna :)

2015-10-03 @ 11:13:56
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Louise

Så roligt att läsa! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-10-03 @ 13:43:16
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Sandra

Går det bra att jag "snor" denna listan? :')

Svar: SÅKLART :D
Josäfin

2015-10-07 @ 11:52:28
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0