summer's on the way; at least that's what they say but these clouds won't leave

 
Nej men hallå. Känns som det var år sen jag bara skrev här och uppdaterade er om mitt händelserika liv. Nejdå, skojade. Händer inte så mycket. Är bitter för att jag jobbade till 18 och omöjligt skulle kunna hinna till Grönan för att se Maskinen och var ute och åt med mamma, Poyo & Åsa igår och drack drinkar och nu ska jag dra till jobbet. Har även invarderat Martins hus och sett disneyfilmer till sent på natten innan Ronja och jag rullade hem. Apropå det så missade Ronja även ett fartgupp vilket resulterade i att en cider smällde i baksätet och vi fick bubbligt stänk på oss, Ronjas största rädsla är nu att det ska lukta gammal fylla i bilen. Vi har också varit ute och ätit på Pinchos och druckit drinkar (riktig drink vecka det här, måste göra upp för förr-förra helgen som blev vit liksom) med Ronja, Frida och mormor. Hur mysigt som helst! Sen varvar jag allt med jobb och ska jobba hela helgen nu innan jag har en lugnare vecka. Ledsen att bloggen står lite still men har lite inläggs-brist nu när ponnyn bara står i boxen. Skulle ju kunna uppdatera er på den fronten men är mest "Amigo är arg för att vi ger honom för lite mat. Idag försökte han rymma i protest. Sedan kastade han mathinken på marken för att han inte fick godis. Livet leker." - Typ. Har ni tips på inlägg så är det bara att skriva, annars ska jag försöka sno en häst så vi kan få lite fräsha hästbilder här. Nån som vill bli fotat i närheten, give me a call liksom behöver bloggmaterial.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Mumsigt :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-09-19 @ 10:58:10
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Postat av: Alva

Haha du kunde ha kommit och fotat mig och ponnyn, men juste, han är ju halt :/ så sorgligt och ha sjuk häst :(

Svar: åhh tell me about it D: D:
Josäfin

2015-09-19 @ 22:19:24
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0