you could be my compass; teach me how to read these broken lines

 
Hihi nu har vi nya häst-bilder!! Fanny var snäll och lånade ut Alyssa så jag red runt lite på stubbåkern bakom stallet och mamma hängde med och fotade. Så skåda!! Josäfin på en faktiskt passande häst storleksmässigt!! Shit vilken skillnad på att rida min lilla ponny. För det första så är det massor av mera gas i den här tjejen, that's for sure! Steget är mycket luftigare vilket nästan flyger mig ur sadeln haha! Har ingen balans, helt annat än Amigo som är helt stilla. Sen styr man Amigo med sistsen och Alyssa med skänklarna. Blev lite kaos alltså, men hon var jätteduktigt som stod ut med mig som en nybörjare på ryggen haha! Blev några bra bilder men det mesta är kaos, men nya bilder är alltid något! Så nu ska jag redigera lite bilder och sen ska jag bara sova massor. Galet trött. 

Kommentarer
Postat av: gabzz

nämen röda faran och jossan!!!

Svar: verkligen haha!
Josäfin

2015-09-20 @ 22:35:58
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0