and what a shame you've lost a brain that you never had

 
1. Vilket tuggummi köper du?
Köper sällan (är en sån där jävla snyltare) (haha) men köper jag är det ofta EXTRA med melon-smak. 
 
2. Vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
Gräddfil. För min familj lever på dipp. Ibland blir det familje-kris om det inte finns gräddfil så vi kan göra dipp dock, jobbiga tider. 
 
3. Hur uttalar du kex? Som det stavas eller chex?
K E X HETER DET
 
4. Har du mjölk i kaffet? 
Tänkte skriva helst så mycket att det bara smakar mjök men dricker ju varken mjölk eller kaffe såå.
 
5. Apple eller Android? 
Hahhaa ska vara riktigt förrädare mot min galaxy S6a men alltså saknar apple. Apple was the bomb.
 
6. Blöter du tandborsten innan eller efter du lägger på tandkrämen? 
Innan och efter?? Som normala människor gör?? Antar jag?? 

7. Hur står du vänd i duschen? 
Badar helst, alternativt duschar jag i badkaret. Om det nu räknas.

8. Knycklar eller viker du toapappret? 
Viker. Typ origami. Gör jättefina svanar.

9. Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt? 
Lyssnar alltid på musik eller snackar med vänner om jag inte åker själv. Ibland sjunger vi och dricker öl men då brukar busschaffören säga åt oss att hålla käften för vi sjunger svindåligt och vi ba jahaa.
 
10. Föredrar du fönster- eller gångplats på buss/tåg/spårvagn/flyg? 
Fönsterplats! Alternativt gångplats. Sålänge jag och mina tre meter långa ben inte behöver sitta i mitten bc rip knän.

11. Är du stressad eller lugn som person? 
Är nog för det mesta lugn och stressar sällan. Om det inte gäller kollektivtrafik. Då stressar man.

12. Tålmodig eller otålig? 
Beror väldigt mycket på sak men är oftast tålmodig tror jag. Fast inte när det gäller mat och jag är hungrig. 

13. Planerare eller impulsare (är det ens riktiga ord?)? 
Är antingen eller. Antingen är jag impulsare och är på precis vad som helst utan plan men planerar man något vill jag gärna göra precis som planerat. Exempelvis om vi sagt att vi ska äta på ett ställe kan jag börja tänka på vad jag ska äta och hur vi ska ha det och sen om vi måste äta någon annanstans så kan jag bli grinig. Så föredrar att impulsa och göra spontana saker men brukar repa mig ganska snabbt annars. 
 
 
14. Uppklädd eller nedklädd? 
Är antingen hemlös eller så gillar jag att klä upp mig! Finns inget mellanting.
 
15. Västkusten eller Östkusten? 
Inte fan vet jag vad som är vad?? Jag trodde Boden låg i skåne låt mig va

16. Sover du med dörren öppen eller stängd? 
Stängd, så att mördare och monster inte kan döda mig. För de kan inte öppna dörrar haha. Och om dom nu kan blir man iaf varnad så man kan fly. 

17. Vilken sida av sängen sover du på?
Vadå sida jag sover över hela sängen!! Gärna samtidigt, stela jag blir hur vig som helst när jag ska sova. Detta är varför ingen vill sova bredvid mig hahaha

18. Har du någon fotomin?
Brukar göra fula grimager eller dubbelhakor. Mamma blir alltid arg och Thea postar alltid alla fula bilder på mig på instagram.
 
19. Musik eller böcker? 
Musik tror jag, används oftare! Blivit så lat på att läsa på senaste tiden.

20. SMS eller mail? 
Vem skrev denna lista?? VEM MEJLAR ELLER SMSAR till och med mormor kontaktar mig bara via messenger kom igen!

21. Sött eller salt? 
Gillar båda men är väl mer för söta saker egentligen. Fast inte för sött. Typ lagom sött.

22. Kan du nå näsan med tungan? 
Nej.

23. Tror du på spöken? 
Japp!! Har till och med två videos där jag pratar om spöken HÄR och HÄR. Kolla in dem och skriv en kommentar vettja!

24. Tror du på aliens? 
Alltså att vi är de enda levande varelserna i universum låter ju inte särskilt troligt??

25. Vad tror du händer efter döden? 
Har faktiskt ingen aning. Hoppas det finns chips och dipp där bara.
 
- snodde en lista från gabby & sharon -

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Kul läsning! Kram

Svar: tack :DD
Josäfin

2016-04-03 @ 09:15:09
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Louise

Så roligt att läsa! :)

Svar: TACK!! :D
Josäfin

2016-04-03 @ 10:02:54
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Amanda

Roligt att läsa! :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2016-04-03 @ 15:18:28
URL: http://nouw.com/amanda
Postat av: Josefine Pehrson

Hemlös... haha!

men CHEX FÖRFAN!

Svar: NEJ DIN SJUKA JEAVEL hahahaha
Josäfin

2016-04-03 @ 22:25:05
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0