and you say i'm such a cliche, i can't see the difference in it either way.

Två bilder från i tisdags när Poyo gjorde fisk-soppa. När mamma skickade bilder från spanien så svarade jag med dessa och hon sa att det var tur att jag hade en egen kock hemma. "Ja annars skulle jag väl svälta haha" "Ja du och Amigo är verkligen samma person...". På tal om Amigo sitter jag här, kollar på regnet och har dåligt samvete för att jag inte slängde på honom ett täcke idag. Var ju helt okej väder imorse. Inte för att han kommer dö, är ju ganska varmt men ändå. Ikväll blir det lugnt, ska se säsongs-finalen av shadowhunters som jag missade igår. Fastnade med att dricka vin med Poyo och hennes kompisar haha. Annars är jag trött och inte sugen på att jobba till klockan åtta ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0