and you're the only thing that's going on in my mind; taking over my life a second time

 
Poyo lagade laxpasta och jag ville ljusa upp mitt instagram flöde med en bild. Hade kanske sett godare ut om jag inte dränkt den i parmesan, eller inte hehe. Har varit en väldigt seg dag, tråkigt väder och inget planerat. Vaknade med ont i halsen som vägrar gå över trots oräknerliga koppar te. Åhh jag orkar inte detta också. Har sett serier och gjort lite blogg-inlägg och ska sova massor innan jag ska tillbaka till jobbet och livet imorgon. Föräldrarna åkte till spanien idag (lagom avis här!!) så Amigo blir ju min att ta hand om hela veckan. Får ju inte rida men ska longeras och kanske hittas på något annat kul. Sen är jag ledig på onsdag, hur skönt?? Ahh och det var det vettiga jag hade att bidra med iag, alltså inget. Hoppas ni haft en mer händelserik helg och hittade på massor av skojj!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: ja!! Vill ju vara i stallet! Hjärnskakning är inte kul! Krya på dig! Jag ramlade av bara för några veckor sedan och fick en hjärnskakning. Och nu ramlade jag av (igen.. heh) och det har hänt något med min axel... måste lära mig att sitta kvar på hästen! :P

2016-04-03 @ 18:36:01
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Åh så gott!

2016-04-03 @ 21:13:02
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Åh vad gott de ser ut!

2016-04-03 @ 22:45:41
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0