but i soon found out you're a terrible friend and your mother's on the television

Igår åkte vi till Felix, åt upp all hans kexchoklad, spelade GTA och kollade på film. Mysigt avslut på en bra helg! Idag är jag trött, lite pollen-röjd men ändå nöjd för slutade klockan tre idag! Så skönt. Så ska åka till stallet i blåsten och sen bara chilla ikväll. Ska bara vänta på att få kamera-batterierna laddade, tänkte nämligen filma lite hehe. Annars har jag inte så mycket planerat i veckan förutom att dra iväg och hälsa på min lilla cupcake Evelina som fyller på i helgen!! Så taggad!! Och sen nästa helg är det valborg, ahh så kul! Är så taggad på vår. Förutom att jag igår skådade årets första mördar-geting som vaknat till liv och surrade runt i stallet!!! Nej fy, då kände man ju bara att det bra med våren var slut och resten var fylld av getingar och pollen-allergi haha. Får se om jag vågar fixa nått hö idag ifall getingen är kvar??? Amigo klarar väl sig en dag??? Haha närå. Eller? Åsikter mottages?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu blev jag såå sugen på sallad...

Svar: otippat god tho!! :D
Josäfin

2016-04-18 @ 18:11:41
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0