get your shit out our minibus if you wanna go home

 
Denna dag började med att man insåg att man började en timme senare än man trott, tur som fan man kollade schemat haha. Förutom det började den med fukost tillsammans med awkward och faking it, har dessutom en rädd hund i knät (det blåser) (omg so scary) och är ledsen för att vi inte hade någon ost hemma till min knäckemacka. Fick hacka upp resterande lilla ostbit i bitar. Annars så jobbar jag sent ikväll och imorgon, men däremot börjar jag två imorgon så ska hinna en sväng till stallet samt spela in en vlog! Sedan är det fredag och jag tar mitt pick och pack och drar till min lilla cupcake Evelina för att fira hennes födelsedag!! Åhh ska bli så kuul! Sedan är jag hemma och vi är inne på valborg veckan. Ahh livet rullar på nu. Är till och med sol ute idag. Alltså det blåser ju storm men sol är ju alltid något. Kul att ni verkade gilla min häng med till stallet video?? Ska filma en "hur jag rider i halsring" video någon dag när Amigo är på bra humör och det inte blåser så mycket att man knappt hör vad jag säger haha. Men nu blir det jobb till klockan åtta ikväll, kämpa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0