my irregular heart beat is starting to compact itself

• 2013 you were good to me. 
 
Åh letade efter en bild i arkivet och fastnade på massor av bilder från 2013. Den våren & sommaren var himla bra, trots att jag var hjärnskadad och inte fick rida på två månader. Det var året vi flyttade Amigo till Fanny permanent, året vi fyllde 18 och året vi fick börja våra äventyr på krogen. Året vi gjorde ett bra beslut och drog med fyra stackars killar upp till stugan och som nu är några utav mina bästa vänner, året vi besökte Bråvalla för första gången och året vi firade Fredrik med tårta mitt i natten när han fyllde år. Året vi kastade ut Minna från loftet för att försöka få ihop Ronja & Antonio, året vi hade grillkvällar varje helg, året Andrea och jag alltid var ute och galopp-rejsade på vår galoppstrecka. Året vi födelsedags överraskade Minna med tårta, året jag och Fanny hade bakis-uteritter nästan varje helg, året vi firade Elins födelsedag på Nause med blod, svett och stukade fötter och året när vi började träffa massor av andra nötter på krogen som vi tvingar umgås med oss än idag. Så nej, 2013 är alltså inte bara sommaren jag fick en hjärnblödning utan sommaren där allt startade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0