she said, "it's nice to have your friends round, we're watching the television with no sound"

 
Igår fyllde min pappa år och vi firade med presenter och god mat! Men först så vaknade jag, var svintrött och visste knappt vilken dag det är. Sen jobbade jag hela dagen, var nere hos mamma och slog in mitt paket (han fick en bok om hur man brygger egen öl, mest för att den var såå snygg och skulle se bra ut i hans vinkällare haha) samt tog med varsin glass till oss. För, tja, det var sol och jag var avundsjuk på alla som var lediga och köpte glass. Sen så cyklade jag hem insåg glatt att jag inte var så helt ur form att det var jobbigt att cykla till jobbet utan att cykeln hade världens punka på båda däcken och sen åt vi basilika-soppa, mmmm så gott! Sen såg jag ett avsnitt av The Magicians (ny serier flera av er tipsat om hehe) och somnade. Svintrött haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0