yeah, if you wanna find love then you know where the city is

 
Idag var det med stor spänning man åkte till stallet eftersom att det var en oturs-söndag. Jag menar, för fyra söndagar sedan pajjade Amigo min rygg genom att ur ingenstans hoppa rakt upp i luften och kicka bakut vilket gav mig ridförbud i två veckor, sedan fick jag rida och då blev man slängd i backen vilket blev en hjärnskakning och ridförbud i två veckor. Men idag så var han sååå fin och ingen sådan där damp som jag blivit alldeles för gammal för haha! Först i skritten och traven var ha ca "lol jag är halt" och sedan i galoppen var han ca "lol kolla jag kan göra en hälften så stor volt som du ber om hehe". Så himla fräsch när han väl kommer igång och inte är helt uttråkad haha. Så himla nöjd och trött sen när vi var klara, så det var en bra dag! Jag är så out of shape på ridfronten tho. Har ju egentligen inte tränat på banan sedan i sommras och några få gånger nu när vi börjat sätta igång ordentligt. Men nu så jäklar, är det bara att köra på!! Mamma fotade lite nya bilder också, yeyy!! 

Kommentarer
Postat av: my

Åh vad kuul :D

Svar: :DDD
Josäfin

2016-04-17 @ 21:45:08
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Annie

Roligt och fin bild :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-04-18 @ 08:46:07
URL: http://anniehorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0