you're a walking overdose in a great coat.

 
När man ba "åhh nu ska jag ta våriga bilder när vi grillar" och så är det sånt här gråkallt väder?? Så tråkigt ju, ser ut som typ höst haha. För det har vi gjort idag, premiär grillat! Nog för att vädret inte var på vår sida men pappa (aka fredde i solsidan) har ju köpt en ny grill så det var ju ett måste liksom. Annars har jag och mamma varit och köpt en ny munkorg till Amigo eftersom att han tuggat upp den till den grad att den typ stoppar max 25% av gräs istället för att släppa igenom max 25% gräs. Riktig jäkel den där hästen, tror fock att denna vi köpte idag blir svårare att tugga upp, om något får han väl kämpa mer haha. Annars så mår jag bättre, ont i huvudet, stel och väldigt trött bara. Blir en chill kväll idag med, en hade ju kunna tro att det kryper i min kropp som alltid måste göra saker vid det här laget men är ovanligt okej med det. Är antagligen för trött för att ta tag i livet trots att jag bara sover haha. 

Kommentarer
Postat av: Johanna Utterberg

Men åh vad mysigt med premiär-grillning!! :D

2016-04-02 @ 23:24:58
URL: http://johannautterberg.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Åh så mysigt med grillning!

2016-04-03 @ 00:14:16
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: - Caroline

Åh så gott med grillat!!

Svar: Verkligen :D
Josäfin

2016-04-03 @ 01:21:46
URL: http://carolinestrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0