lights out

 
Igår var det bio-dags!! Vi var iväg ett gäng och såg lights out, u know den som är baserad på den svenska kortfilmen?? Har varit så taggad på att se den, även om man som vanligt när det är skräckis på g har ca noll förväntningar. Det började ju bra redan när killen som ska presentera filmen smyger in i mörkret och smäller på en ficklampa samt skriker så att Elin och Erika hoppar ur stolarna - garvade sönder! Sedan fortsatte Elin langa kommentarer filmen igenom som fick mig att bryta ihop, ska dock inte spoila haha! Men kan säga att jag blev positivt överraskad! Gillade handlingen, backstoryn, "monstret" (älskar ju när man inte riktigt ser det fula / datornanimerade monstret och kan hitta på själv typ) och gillade dessutom karaktärerna. Plus att den liksom inte spårade. Mycket jumpscares, mycket creepy och enligt Elin - "de mest slösade 115:- i mitt liv för jag blundade nästan hela filmen" haha! Har ni sett den? Vad tyckte ni isf, vi hade delade meningar i våran bio-grupp! Jag var positivt överraskad. Har ni sett orginal-kortfilmen?? Om inte sök upp den på youtube! 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Mysigt. Passar även på att säga att du får ha en underbar dag och super fin blogg! <3

Svar: Åh tack!! Detsamma :D
Josäfin

2016-08-26 @ 09:31:46
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Åhh vad mysigt med bio!

2016-08-26 @ 13:26:27
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0