round here she's always on my mind

 
Idag var en skit-dag redan från början. Har inte kunnat sova under natten, har haft feberfrossa och kastats mellan "svinvarmt" och "pisskallt". Vaknade med feber, snorig näsa samt en tjock och svullen hals. What the fuck? Var inte alls sjuk igår och idag vaknar man upp och undrar om det är såhär man dör?? Ska det inte vara tvärt om, att man är sjuk och sen sover man och mår bra?? Äh, jäkla skit. Har så ont i halsen så att varje rörelse med den gör ont typ, kan dock prata helt okej så det är väl ett plus! Never forget förra våren när jag vaknade utan röst haha! Nej men klunkar te och knaprar ipren för att ta mig igenom dagens arbetspass och ska typ däcka när jag kommer hem halv nio. Så skönt att jag börjar 14 imorgon så att jag hinner både sova och ta hand om Amigo. 

Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Nej men usch stackare, värsta att vakna upp sjuk ju! Krya på dig <3 <3

2016-08-31 @ 19:00:25
URL: http://tilda.vione.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0