round here we always stand up straight; round here something radiates.

 
Igår var en bra dag - minus att man jobbade 10 timmar och var sjukt trött dock haha. Åkte upp till stallet direkt efter jobbet och red en sväng i hagen. Eller red och red, rejsade är nog mer rätt ord haha! Amigo var så glad och så pigg, man var ju livrädd att han skulle dra en repa och kasta mig i backen. Han var dock jättesnäll, bara rysligt pigg. Riktigt studsig och fin galopp redan från starten. Rejsade runt i 40 minuter ca innan jag skrittade till vägen och tillbaka. Skönt att känna att han fått röra på sig ordentligt. Sedan hem och slänga ihop en sallad, blev en med gravad-lax (har typ craving på lax och tonfisk?? wtf), fetaost, avocado, blandsallad och tomater. Så sjutk god, tillsammans med den fortsatte jag med min My Mad Fat Diary rewatch som jag startade igår i brist på annat haha. Välkomnar september och dess serie-starter! 

Kommentarer
Postat av: myrtillus.blogg.se

lät som en mysig kväll! :-)

2016-08-31 @ 10:15:04
URL: http://myrtillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0