so she said, "that's okay as long as you can make a promise not to break my little heart"

 
Åhh har precis kommit hem från stallet där vi galopperat barbacka i hagen!! Vet ni hur länge sedan det var jag red barbacka på riktigt?? Och Amigo var så snäll! För shit vad dålig jag blivit på det, några som är kvar från tiden när jag inte visste hur sadeln skulle sitta längre för att jag aldrig använde den?? Shit pommes vad bra balans en hade då, satt ju som klistrad även fast Amigo bockade som en galning, hoppade ju till och med banor utan nån utrustning alls och satt kvar när Amigo gjorde sina "tvärnita och vända helt om i bockserie" - bus! Saknar den tiden lagom mycket, fan vilka benmuskler och balans man hade! Nu kommer jag ha träningsvärk i en vecka typ haha. Men lite nya mysiga bilder fick vi iallafall! Det blev plötsligt jättevarmt (?! wtf, var typ regn och minusgrader imorse) och Amigo var så trött! Han kom liksom och mötte oss i hagen och gnäggade när jag knäppte fast grimmskaftet - gubben då! Då vill han in, annars måste man ju dra upp huvudet från gräset och släpa in honom haha. Däremot har hans mage svällt jättemycket. Vi tyckte han hade svällt lite igår men idag var det helt sjukt skillnad! Så de ska få byta hage ifall det är så att han får i sig nå ogräs med med mycket socker eller nått sånt, så hoppas att det går över annars måste han nog lämna gräset tills det börjar lägga sig. Men hur som så var dagens ridpass jättemysigt och jag hoppas det ska finnas massor av bilder att bjuda på! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åhhh så kul! Och ni är sååå fina!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-08-13 @ 20:17:43
URL: http://josefinas.horselife.nu/
Postat av: a n n i k a

Härliga bilder!

2016-08-14 @ 12:54:04
URL: http://leavanny.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

Åh vad roligt :D

2016-08-15 @ 07:59:12
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0