and nothing else matters like us

 
Halloj! Ny vecka och nya tag, dessutom inte vilken vecka som helst. FICK NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN IDAG!! Hur sjukt??? Har typ inte fattat än vad som händer. Så imorgon ska vi börja riva lite vägg och tapeter osv. Längtar så tills det är tillräckligt klart för att kunna ställa in grejer. I'm so pumped. Annars är livet lite bättre idag. Nu är jag bara lite stel och så, men har absolut inte ont. Igår låg jag i sängen hela ndagen och råkade binga resten av säsong två samt tre av Skam som jag började på för någon vecka sedan. Kommer ett inlägg om den snart för damn så sjukt bra serie. Men hur som så har hela huvudet och nacken känts svullet sedan i fredag och dessutom tror jag att jag blandade för mycket smärtstillande tabletter i lördags då jag jobbade för fick nå förjävla ont i magen på söndagen. Men nu är livet back on track och ska rulla på som vanligt förhoppningsvis. Eller ah som vanligt och vanligt SKA JU FLYTTA!!! Haha nej men kommer en liten video ikväll eller imorgon också, I will let u know. Tills vidare ses vi, nu är det dags för jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0