it's been a hell of a week and I couldn't bring myself to sleep

Förlåt för min frånvaro men jag flyttade in i kaklet igår!! HUR SJUKT?? Mamma och pappa var snälla och skjutsade över säng och möbler medan jag jobbade så åkte vi med det sista klockan två när jag slutat. Sedan var det bara att packa upp alla kartonger med grejer som jag samlat på mig hehe. Är lite tavlor som ska upp och sen har jag bara lite småplock jag inte riktigt vet vad jag ska göra av än, men jäklar vad fint det blir och jäklar vad jag trivs! Sov så himla bra första natten (inga spöken som bor i kik-hålet haha! kommer visa i en video nästa vecka haha) och är bara så himla glad! Nu blir det att ta och pendla iväg till jobbet, men vi ses kanske ikväll om jag inte är för trött. Och imorgon är det nyår?? HUR SJUKT!! 

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad fint du fått till det Josse! :D

Svar: TACK!! (sådär jättesent haha) :D
Josäfin

2016-12-30 @ 10:22:59
URL: http://nouw.com/minnahuovinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0