and never did i think that i would be caught in the way you got me

 
Veckans Känsla: Trötthet. I massor, så segt att stänga och komma hem sent varje kväll. 
 
Veckans Serie: Gillade ändå denna veckas Shameless. Teen Wolf blev ju som mest bra när avsnittet var slut, lite taggad på nästa veckas tho. 
 
Veckans Outfit: På riktigt inget annat än min ICA-fleece, har frusit så förjävligt.
 
Veckans Bravad: När jag gick upp klockan sex för att åka till stallet och rida ut. Nån kommenterade "vad mysigt" man ba KANSKE OM DET VARIT EN HUMAN TID?!!?
 
Veckans Kund: Han som gav mig en bit av nya marabou daim/lakrits när jag frågat om han smakat den än och om den isf var god. "Nej man jag tänkte göra det nu, här du kan ta en bit om du vill" - Den lyckan. Den var god förresten, som den med lakrits fast mer bitig!
 
Veckans Vill-Ha: Mer mysiga vardags-påhitt. Men inte fan går det när man jobbar sent och är hemma typ halv nio. 
 
Veckans Positiva: Det är fredag idag och vi ska dricka vin.
 
Veckans Längtan: Till vår. Brukar inte ha några problem med vintern men nu fan är jag trött. Det får gärna sluta snöa nu & bli torrt så man kan cykla till jobbet.
 
Veckans Saknad: Har inte träffat Fredrik och co på femhundra år??? Han har till och med hunnit flytta. Måste ses snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0