build myself a wall of unhappy hearts and only my heart knows my head is lying

 
Idag vaknade man och kände sig ca överkörd av en buss. Kroppen bara värkte och huvudet var helt tungt. kan jämföra med känslan av att vakna upp dagen efter att Amigo kastat en i ett dike med huvudet först. Dunder-förkyld med andra ord. Tacka gudarna för att jag var ledig idag, även om det antagligen är anledningen till att förkylningen bröt ut - att man slappnade av i två sekunder. Så idag blir inte mycket gjort, så surt för hade så mycket planerat att göra. Får spela in en vlogg imorgon istället, börjar sent då också. Vilket waste på en bra hårdag alltså. Har iallafall druckit hinkar med is-vatten då febern gör att man är så varm att man tror man ska dö samt massor av te då febern går ner och man fryser så man får frossa. Har också myst lite med hundarna, halv-sovigt och sett pretty little liars. Nu - ett ipren paket senare typ - känner jag iallafall att jag kan ta mig upp till stallet. Vädret utanför är en lika blandning av stenfrusen snö men eftersom att solen lyser hoppas jag på fin eftermiddags sol om jag släpper honom på banan. Vi får se vad han säger, har vi tur att solen legat på så pass att banan börjat tina upp lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0