creepy-podden!

Jag brukar inte lyssna på poddar, önskar jag vore bättre med de flesta jag vill lyssna på går bara via itunes och jag har ju inte itunes på min android mobil (tips och lösningar mottages). Brukar ha youtube-videos på i bakgrunden när jag fixar med bilder och bloggen och liknande. Däremot så är poddar perfekt för flyg-resor och jag måååste tipsa om min favorit-pod. Den heter Creepypodden och är en podd om urban-legends, creepy pasta och spökhistorier. Jag är ju en skräck-älskare och trodde från början att denna skulle vara jätte-töntig - men jag hade fel! Fler av avsnitten är ju underbara, älskar sista historien i black-eyed children och alla getmannen historier. Har sparat alla sedan pausen de hade och ska lyssna  på resan ner till Spanien! Är så taggad på flygresan på grund av detta haha. Älskar ni spökhistorier osv måste ni lyssna! Ge den tre avsnitt typ så kommer ni vara fast. Ni kan ladda ner på sveriges radios app eller lyssna på alla avsnitt HÄÄR - do it!!

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset

2016-02-03 @ 22:42:07
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: milina.blogg.se

Brukar inte heller lyssna på poddar! Men ska lätt kolla in det där, tack för tips!

Svar: DOO ITTT
Josäfin

2016-02-04 @ 01:30:35
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar lyssna från appen podcast addict från min samsung. tycker den är helt ok, lite svår att förstå vars man söker efter nya poddar osv i början men tycker det bästa med den är att man kan ladda ner dom avsnitt man vill lyssna på när man har wifi så slipper det gå på mobildatan sen om man tex lyssnar på bussen :)

Svar: Åh tack för tipset!!
Josäfin

2016-02-04 @ 10:15:16
Postat av: Alma-Lena

Håller med, den var verkligen oväntat bra, råkade bara höra ett smakavsnitt på radion när jag fixade i stallet och blev helt fast.

Svar: Men eller hur?? Jag ba jaja den är väl okej sen ba OMG???
Josäfin

2016-02-04 @ 21:07:49
URL: http://barockbloggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0