endless romantic stories; you never could control me

bästa med jobbet - när det finns gott i fikarummet. 
 
Är trött, påväg att bli förkyld och stänger hela veckan. Ahh vill bara sova en hel dag typ haha. Har sovmorgon imorgon iallafall så ska ta det lugnt och försöka samla energi till att redigera en vlog innan jag somnar. Bloggen har fått stå lite still men har inte så mycket tid till att skriva riktiga inlägg som när jag hade en hel jobbdag till att bara blogga och fixa frukost haha. Nu kommer jag hem halv nio, ska äta och sen finns inte mycket mer att göra innan jag somnar. Gör ju dessutom inget värt att skriva om på dagarna förutom att säga "ja ditt ica-kort är registerat" typ. Har ni önskemål på inlägg eller vill ha min åsikt om något får ni gärna skriva! Tills dess ska jag sova, se teen wolf och försöka fixa en blogg om NH och Stormtroopers hehe. Hoppas ni är taggade inför den! Nästa vecka ska jag också försöka fixa en häst-relaterad vlog! Men som sagt, önska inlägg och stay turned for a vlog soon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0