har ni tänkt på att naturgodis har samma kilopris som kokain

 
Röjde runt lite på skrivbordet för att göra plats för mina ny-adopterade kaktusar. Välkomna Hasse, Benny & Glenn!! Ville ta några bilder på dem och orkade inte vänta tills imorgon när solen skulle upp igen så mobilen fick agera ljudkälla haha. De fick VIP plats bland mina nu fyra viktigaste saker. Först, bilder på mina vänner. Ska dock bytas när jag har tid, ville byta dem och då fick det bli några left-overs från garderoben. Ska skriva ut någon gång när vi ska in till stan nästa gång. Får se om det blir en på Amigo och en på mina vänner när jag fyllde år eller bara två gruppbilder. Next up har vi min guld-ananas som jag fick av Poyo och en skål som jag ska försöka hålla fylld med naturgodis. Blev rätt mysigt ändå. Särskilt om man jämför med innan när de bara låg skräp där haha.

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Superfint!!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-02-15 @ 19:20:12
URL: http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: Felicia

Så gott med naturgodis!

Svar: ELLER HURR??
Josäfin

2016-02-15 @ 20:01:06
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0