i can only hope it's true enough that every little thing i do for love

 
Älskar när det finns färska bär i jobbkylen man kan ta till sitt eftermiddags mellis. Käkar alltid en liten skål fil med granola om det finns för att inte ha värsta socker-dippen innan jag slutar kvart över åtta och kan åka hem och äta. Fick en rejäl en gång och har varit svinrädd sedan dess typ haha. Sen hade pappa köpt hem sushi igår - lyckan! Amigo fick skritta på banan igår också, den var fortfarande skit pga allt smälter på dagen, sen blir det snöstorm en timme, sedan varmt igen och minusgrader såfort det blir mörkt. Men lite längre än igår fick han skritta iallafall, ska släppa honom imorgon så får vi se vad han säger. Han gillar inte att röra sig på dåliga underlag och galopperar inte om det är för halt. Annars så är jag svintrött och så lycklig över att vara ledig imorgon. Så många möjligheter, har glömt hur det är att vara ledig en dag i veckan. Haha så ombytta roller, annars jobbade jag bara helger och onsdagar typ och nu jobbar jag alla veckodagar men typ inga helger. Aja, vlogga ska jag göra imorgon iallafall. Gärna flera stycken så att jag har på lagret att redigera, vore ju toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0