shadowhunters

 
Hahhaha okej, hur man får mig fast i en serie på riktigt. Ge mig en välskriven intressant karaktär jag gillar från första början och para ihop den med en annan intressant karaktär som man ba "va får vi inte se mer av den" - det är kört, the ship-queen is in. Precis vad jag behövde just nu hehe. Alltså: är liite fast nu. Gillade ju filmen men tyckte allt gick för fort fram - alltså att denna skulle passa bättre som serie. Hade dock inga förväntningar och är väl därför jag är så positivt överraskad. Dock besviken på Clary som gick från "ahhhh jag vet inte vad som händer" till "i got this shit" i ett halvt avsnitt typ. Och liiite ledsen att Simon inte längre spelas av Roberts Sheeran haha. Issabella, Alec & Magnus tho. *faves*. Blev så chockad när Harry Shum Jr var med och spelade Magnus?? Så kul att se honom här istället för hans roll i glee. Hur som, längtar tills nästa avsnitt, jag streamar den HÄÄR.
 
 
PLOT: Clary Fray has just enrolled at Brooklyn Academy of Arts. On her eighteenth birthday, she learns that she is a Shadowhunter, a human born with angelic blood who protect humans from demons. That night, Clary's mother, Jocelyn Fray, is abducted by Valentine, a rogue Shadowhunter of "The Circle". 

With her mother missing, Clary turns to Luke, a person she trusted, only to seemingly be betrayed. Clary joins up with a band of Shadowhunters to save her mother and discovers powers she never knew she possessed. Clary is thrown into the world of demon hunting with the mysterious, narcissistic, and attractive Shadowhunter, Jace, and also her loyal and geeky friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires, and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold. [wikipedia]


Kommentarer
Postat av: Alice

Alltså Isabelle och Alec <3<3

Svar: TRUE
Josäfin

2016-02-22 @ 20:57:22
URL: http://nouw.com/alicetjarnen

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0