you got two black eyes from loving too hard

 

Vad är din favoriträtt? Älskar det mesta som har med mat att göra. Skaldjur, Pasta & Sushi är favoriter dock men är inte petig haha

Vad dricker du helst? Vatten eller någon god syrlig drink kanske!

Använder du smör på dina smörgåsar? Fattar inte riktigt att det finns människor som inte har det?! Bergott havssalt är ju det bästa!

Favoritglass? Ben & Jerry’s half baked & new york super fudge chunk!! Älskar allt med choklad ca

Hur mycket pengar shoppar du för i månaden? Brukar inte handla så mycket, mest shoppar jag utomlands och då har jag inga gränser.

Dricker du helst kaffe eller te? Har precis lärt mig uppskatta te! 

Favoritserie? I brist på solklar favorit eftersom att alla mina topp tre är trainwrecks så säger jag Orphan Black.

Vad gillar du att göra? Äta ute på resturang, resa, fotografera, festa, ligge i sängen med serier med chips & dipp & massor av annat skit. 

Vad använder du för concealer för tillfället? Ingen aning?? Kan kolla haha.

Använder du dig av mineralsmink? Nej det tror jag inte iallafall?? Haha har egentligen noll koll, har bara min foundation pga att Elin sa att den var bra.

När började du sminka dig? I 6:an tror jag att jag började använda smink. It was not pretty haha

Favoritmotto? ”I don't eat any other ice cream than Ben&Jerry's - it's like drinking cheap wine"

Vad skulle du ta på dig på en dejt? Vad jag skulle haft på mig i precis vilket annat tillfälle som helst beroende på plats och plan!

Var drömmer du om att bo i framtiden? Jag har faktiskt ingen aning. Safe-ar med att säga en stor mysigt loft-våning i nån stor stad kanske!

Klackar eller sneakers? Älskar klackar, är oftast för bekväm för att välja dem tho. Plus att jag blir tre meter lång

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket bra inlägg! Fina bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-02-06 @ 18:52:42
URL: http://nouw.com/elinsfoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0