you'll never take us alive; can't fight against the youth

 
En liten födelsedags-present samling! Plockade ihop några av sakerna från i helgen och förra helgen. Hur awsome är inte magnet-borden jag fick av Åsa som ni ser längst bak?? Har fått så mycket fina flytta-hemmifrån-grejer som bara får mig att lääängta tills jag har mitt eget place. Och kolla!! Jag fick annanasen av Poyo!! Trodde den försvunnit från H&Ms sida men hon hittade den! Tycker den är så snygg, tänk på ett bord eller en byrå bredvid det guldiga fatet med ljusen? Av mina vänner fick jag även massor av vin och champagne haha, samt spelet "Jag Ringer" plus episka shotglas av Anna jag kom på att jag glömde lägga in i bilden?! De är episka, och superstora. Fick även godis och ännu fler martini-glas av kusinerna! Fick även glass, en stekpanna, kläder, handdukar och annat fint. Helt perfekta presenter helt enkelt. Har så fina människor runt om mig, absolut bäst är dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0