and i know i like to draw at night; it starts to get surreal

 
Igår var en skitdag rent ut sagt, därför bloggen fick stå. Var inte på humör alls. Vaknade med värk i hela axeln och sen var det Amigo. Kort sagt så var han bara hemsk och det slutade med att allt bara rasade och jag grinade i en timme. Jag är verkligen inte den personen som gråter för småsaker men jag antar att allt bara hamnat på hög hela vintern. Att det känns bättre att gråta är väl också nått jag inte håller med om och kände att allt jag bara ville var att sova. Thea räddade dock dagen med att bjuda in till cheesecake mys. Enda räddningen, möta upp två vänner och snacka skit tillsammans med en kaka. Slippa försöka sova tidigt och övertänka all skit. Hade helst velat hitta på nått kul eller alternativt legat i sängen hela dagen idag men jobbet kallar. Ses kanske senare. 

Kommentarer
Postat av: Flisan

Mysigt :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-18 @ 17:36:12
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0